ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Анотація
Метою дослідження є виявлення та обґрунтування особливостей використання інформаційних технологій у навчанні іноземних мов. Завданням дослідження є визначити ефективність використання сучасних інформаційних технологій для навчання з іноземної мови. Об’єкт дослідження - інформаційні технології, орієнтовані на підвищення якості освіти для навчання з іноземної мови у навчанні іноземних мов. Предметом дослідження є програмне забезпечення для навчання іноземної мови. У дослідженні використані теоретичні та емпіричні методи: здійснений системний аналіз науково-методичної, наукової та спеціальної літератури; узагальнення власного досвіду визначення актуальності використання інформаційно-комунікаційних технологій.##submission.downloads##
Опубліковано
2017-06-21
Як цитувати
Рокицька, О. Ю. (2017). ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (4). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/125
Номер
Розділ
Комп'ютерні науки
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).