ТЕСТИ ЗАГАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У НАЦІОНАЛЬНИХ СИСТЕМАХ ВСТУПНИХ ІСПИТІВ ДО ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ: СВІТОВИЙ ДОСВІД І УКРАЇНСЬКИЙ КОНТЕКСТ

Автор(и)

  • Олександр Кузьмич Сович

Анотація

Метою дослідження э теоретично обґрунтувати і впровадити в навчальний процес тести загальної навчальної компетентності. Визначити ідеї та особливості використання тестів загальної навчальної компетентності в світовій практиці та можливості їх застосування в Українських навчальних закладах. Завданням дослідження є проаналізувати світовий досвід по впровадженню тестів загальної компетентності. Уточнити стан розробленості тестів здібностей до навчання у вищих навчальних закладах в Україні та здійснити апробацію на основі існуючого тесту загальної компетентності (ТЗНК). Об’єктом дослідження є інструментарій оцінювання загальних компетентностей при вступі у ВНЗ України. У дослідженні розглянуті системи вступу у різних країнах світу (США, Швеція, Ізраїль) до вищих навчальних закладів на основі тестів здібностей (загальних компетентностей).

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-12

Як цитувати

Сович, О. К. (2015). ТЕСТИ ЗАГАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У НАЦІОНАЛЬНИХ СИСТЕМАХ ВСТУПНИХ ІСПИТІВ ДО ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ: СВІТОВИЙ ДОСВІД І УКРАЇНСЬКИЙ КОНТЕКСТ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (2). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/97

Номер

Розділ

Освітні вимірювання