АПРОБАЦІЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ У ПРОЦЕСІ НАПОВНЕННЯ БАНКУ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ, ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ПРОГНОСТИЧНОЇ ВАЛІДНОСТІ ТЕСТУ

Автор(и)

  • Олена Калініченко

Анотація

Метою дослідження є створення та наукове обґрунтування і розробка рекомендації з процедур проведення апробації тестових завдань для укладання тестів із прогностичними властивостями. Завданням дослідження є проектування та розробка експертної системи на основі продукційної моделі подання знань про предметну область. Об’єктом дослідження є апробація тестових завдань як інструмент підвищення прогностичної валідності тесту, як комплексна система створення тестів з фундаментальною прогностичною функцією. У дослідженні використано методи математичного моделювання і комп’ютерого експерименту. Результатом дослідження є база знань на основі правил продукції про задачі та методи оптимізації, а також уточнено відмінності між поняттями «апробація тесту» і «апробаційна добірка»; «тестове завдання», «матричне завдання», «пілотне завдання», «якірне завдання», подано рекомендації щодо проведення різних форм апробації тестових завдань під час різних видів оцінювання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-12

Як цитувати

Калініченко, О. (2015). АПРОБАЦІЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ У ПРОЦЕСІ НАПОВНЕННЯ БАНКУ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ, ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ПРОГНОСТИЧНОЇ ВАЛІДНОСТІ ТЕСТУ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (2). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/94

Номер

Розділ

Освітні вимірювання