КОНСТРУЮВАННЯ ТЕСТІВ У ФОРМАТІ ЗНО ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ПІДСУМКОВОЇ АТЕСТАЦІЇ З МАТЕМАТИКИ УЧНІВ 5 – 11 КЛАСІВ
Анотація
Метою дослідження є створення системи тестів у форматі ЗНО для проведення підсумкової атестації з математики учнів 5 – 11 класів. Завданням дослідження є створення системи тестів з математики. Об’єктом дослідження є тести у форматі ЗНО для підсумкової атестації в школі, предметом дослідження є дослідження практичної доцільності створення тестів для підсумкової атестації в школі з математики. Результатом дослідження є система тестових завдань в форматі ЗНО для проведення підсумкової атестації з математики в 5 – 11 класах.
Посилання
Lienert G. A. Testaufbau und Testanalyse//Wienheim. – Beltz 3, Auft. – 1969. – P. 7–14.
Блажко М.А. Тестові технології в оцінюванні навчальних досягнень учнів з української мови:основні поняття і терміни/ Вісник. Львів. УН-ТУ /Серія філол. 2010. Вип.50. С.174-179.
Майоров А.Н. Теория и практика создания тестов для системи образования/А.Н. Майоров.–М.: Народное образование, 2000.–352 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).