КОНСТРУЮВАННЯ ТЕСТІВ У ФОРМАТІ ЗНО ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ПІДСУМКОВОЇ АТЕСТАЦІЇ З МАТЕМАТИКИ УЧНІВ 5 – 11 КЛАСІВ

Автор(и)

  • Ірина Олександрівна Солодка

Анотація

Метою дослідження є створення системи тестів у форматі ЗНО для проведення підсумкової атестації з математики учнів 5 – 11 класів. Завданням дослідження є створення системи тестів з математики. Об’єктом дослідження є тести у форматі ЗНО для підсумкової атестації в школі, предметом дослідження є дослідження практичної доцільності створення тестів для підсумкової атестації в школі з математики. Результатом дослідження є система тестових завдань в форматі ЗНО для проведення підсумкової атестації з математики в 5 – 11 класах.

Посилання

Lienert G. A. Testaufbau und Testanalyse//Wienheim. – Beltz 3, Auft. – 1969. – P. 7–14.

Блажко М.А. Тестові технології в оцінюванні навчальних досягнень учнів з української мови:основні поняття і терміни/ Вісник. Львів. УН-ТУ /Серія філол. 2010. Вип.50. С.174-179.

Майоров А.Н. Теория и практика создания тестов для системи образования/А.Н. Майоров.–М.: Народное образование, 2000.–352 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-12

Як цитувати

Солодка, І. О. (2015). КОНСТРУЮВАННЯ ТЕСТІВ У ФОРМАТІ ЗНО ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ПІДСУМКОВОЇ АТЕСТАЦІЇ З МАТЕМАТИКИ УЧНІВ 5 – 11 КЛАСІВ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (2). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/93

Номер

Розділ

Освітні вимірювання