ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТІВ ІНТЕЛЕКТУ У РОБОТІ З ПЕДАГОГІМИ ТА СТУДЕНТАМИ ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

  • Марія Олександрівна Беседіна Київський професійно-педагогічний коледж імені Антона Макаренка

Анотація

Метою дослідження є особливості використання тестів інтелекту у роботі з педагогами та студентами вищих педагогічних навчальних закладах на основі проходження тесту на визначення рівня обдарованості. Завданням дослідження є визначення видів тестів, які доцільно використовувати педагогу у своїй професійній діяльності, аналіз світового та вітчизняного досвіду використання тестів у системі освіти, розроблення інструментарію із визначення рівня обдарованості педагогів та студентів, апробація та проведення статистичного опрацювання результатів тестування. Об’єктом дослідження є використання тестів як засобу визначення рівня обдарованості педагогів. Предмет дослідження – тести інтелекту в роботі з педагогами та студентами вищих педагогічних навчальних закладів.

Біографія автора

Марія Олександрівна Беседіна, Київський професійно-педагогічний коледж імені Антона Макаренка

інженер-програміст ЄДЕБО, викладач інформатики, комп'ютерних та інформаційних технологій

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-12

Як цитувати

Беседіна, М. О. (2015). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТІВ ІНТЕЛЕКТУ У РОБОТІ З ПЕДАГОГІМИ ТА СТУДЕНТАМИ ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (2). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/91

Номер

Розділ

Освітні вимірювання