СВІТОВИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ СТАНДАРТИЗОВАНОГО ТЕСТУВАННЯ

Автор(и)

  • Андрій Гутовський

Анотація

Метою дослідження є узагальнити світовий досвід застосування стандартизованого тестування навчальних досягнень учнів, теоретично обгрунтувати основні компоненти української моделі впровадження стандартизованого тестуваання, проаналізувати результати реалізації зовнішнього тестування в Україні. Об’єктом дослідження є процес педагогічної діагностики навчальних досягнень учнів. Предметом дослідження є системна організаційно-педагогічна діяльність з впровадження зовнішнього стандартизованого тестування в Україні. Завданнями досліджень є: узагальнення світових підходів до застосування стандартизованого тестування у контексті оцінювання якості підготовки учнів; дослідження моделі зовнішнього стандартизованого тестування навчальних досягнень учнів в Україні та визначення єтапів стандартизаціїтестових мелодик в системі освіти України.

Практичне значення дослідження полягає в тому, що розроблено банк тестових завдань та сконструйовано тест з дисципліни для перевірки рівня знань учнів старших класів загальноосвітніх шкіл.

Посилання

Методичні рекомендації зі створення тестових завдань та тестів у системі управління навчальними матеріалами MOODLE 2.5.х // Сергієнко В.П., Франчук В.М., Кухар Л.О., Галицький О.В., Микитенко П.В.– К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – 100 с.

Іонова О.М., Ландсман В.А. Основні підходи до педагогічних вимірювань навчальних досягнень учнів // Педагогічні умови професійного становлення учнівської молоді: Зб. наук. пр. // Проблеми сучасності: культура, мистецтво, педагогіка. – Харків-Луганськ: Стиль Издат, 2003. – С.28-40.

Ландсман В.А. Проблема конструювання тестів для зовнішнього стандартизованого оцінювання навчальних досягнень учнів // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції “Динаміка наукових досліджень “2004”. - Дніпропетровськ: Наука і освіта. – 2004. – Т.28. – С.25-27.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-12

Як цитувати

Гутовський, А. (2015). СВІТОВИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ СТАНДАРТИЗОВАНОГО ТЕСТУВАННЯ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (2). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/78

Номер

Розділ

Освітні вимірювання