АНАЛІЗ ТЕСТОВИХ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ ONLINE. ІНТЕРНЕТ ТЕСТУВАННЯ ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ
Анотація
Метою дослідження є визначення переваг та недоліків Інтернет тестування та аналіз тестових програм. У статті висвітлено актуальну проблему вимірювання знань студентів засобами Інтернет тестування Акцентовано на загальних вимогах до якості та надійності тестів, подано класифікацію тестів на основі аналізу різних видів контролю, узагальнено основні вимоги до тестових програм та завдань. Розглянуто основні вимоги контролю Інтернет тестування для ефективної діагностики знань студентів.
Посилання
Нові педагогічні та інформаційні технології в системі освіти / за ред. Є.С. Полат. - М: Академія, 2000. - 273 с.
Роберт И. Сучасні інформаційні технології в освіті / І. Роберт / / Школа-Пресс. - 2004. - С. 85-98.
Методичні рекомендації зі створення тестових завдань та тестів у системі управління навчальними матеріалами MOODLE 2.5.х // Сергієнко В.П., Франчук В.М., Кухар Л.О., Галицький О.В., Микитенко П.В.– К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – 100 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).