АНАЛІЗ ТЕСТОВИХ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ ONLINE. ІНТЕРНЕТ ТЕСТУВАННЯ ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ

Автор(и)

  • Анна Василівна Криворучко

Анотація

Метою дослідження є визначення переваг та недоліків Інтернет тестування та аналіз тестових програм. У статті висвітлено актуальну проблему вимірювання знань студентів засобами Інтернет тестування Акцентовано на загальних вимогах до якості та надійності тестів, подано класифікацію тестів на основі аналізу різних видів контролю, узагальнено основні вимоги до тестових програм та  завдань. Розглянуто основні вимоги контролю Інтернет тестування для ефективної діагностики знань студентів. 

Посилання

Нові педагогічні та інформаційні технології в системі освіти / за ред. Є.С. Полат. - М: Академія, 2000. - 273 с.

Роберт И. Сучасні інформаційні технології в освіті / І. Роберт / / Школа-Пресс. - 2004. - С. 85-98.

Методичні рекомендації зі створення тестових завдань та тестів у системі управління навчальними матеріалами MOODLE 2.5.х // Сергієнко В.П., Франчук В.М., Кухар Л.О., Галицький О.В., Микитенко П.В.– К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – 100 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-12

Як цитувати

Криворучко, А. В. (2015). АНАЛІЗ ТЕСТОВИХ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ ONLINE. ІНТЕРНЕТ ТЕСТУВАННЯ ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (2). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/76

Номер

Розділ

Освітні вимірювання