КОМП’ЮТЕРНЕ АДАПТИВНЕ ТЕСТУВАННЯ ЯК СУЧАСНИЙ ЗАСІБ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ З ДИСЦИПЛІН ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ

Автор(и)

  • Марія Василівна Свинтківська

Анотація

У даній роботі розглядається застосування комп’ютерного адаптивного тестування для автоматизації контролю знань учнів при вивченні природничо-математиних дисциплін, а також як інструменту реалізації особистісно-орієнтованого навчання.

Посилання

Челишкова М. Б. Адаптивне тестування в освіті (теорія, методологія, технологія). М.: Дослідницький центр проблем якості підготовки фахівців, 2001. 165 с.

Васильєв В. І., Тягунова Т. Н. Основи культури адаптивного тестування. М.: Вид-во ІКАР, 2003. 584 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-12

Як цитувати

Свинтківська, М. В. (2015). КОМП’ЮТЕРНЕ АДАПТИВНЕ ТЕСТУВАННЯ ЯК СУЧАСНИЙ ЗАСІБ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ З ДИСЦИПЛІН ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (2). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/74

Номер

Розділ

Освітні вимірювання