КОМП’ЮТЕРНЕ АДАПТИВНЕ ТЕСТУВАННЯ ЯК СУЧАСНИЙ ЗАСІБ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ З ДИСЦИПЛІН ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ
Анотація
У даній роботі розглядається застосування комп’ютерного адаптивного тестування для автоматизації контролю знань учнів при вивченні природничо-математиних дисциплін, а також як інструменту реалізації особистісно-орієнтованого навчання.Посилання
Челишкова М. Б. Адаптивне тестування в освіті (теорія, методологія, технологія). М.: Дослідницький центр проблем якості підготовки фахівців, 2001. 165 с.
Васильєв В. І., Тягунова Т. Н. Основи культури адаптивного тестування. М.: Вид-во ІКАР, 2003. 584 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-06-12
Як цитувати
Свинтківська, М. В. (2015). КОМП’ЮТЕРНЕ АДАПТИВНЕ ТЕСТУВАННЯ ЯК СУЧАСНИЙ ЗАСІБ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ З ДИСЦИПЛІН ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (2). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/74
Номер
Розділ
Освітні вимірювання
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).