ВИКОРИСТАННЯ ІКТ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
Анотація
Метою дослідження є використання ІКТ на уроках математики, завдяки якому унаочнюється навчальний матеріал. Завданням дослідження є визначення варіантів використання засобів ІКТ для навчання математики. Об'єктом дослідження є ПМК GRAN та програма Master Function. Результатом дослідження є визначення доцільності використання програмних засобів відповідно до освітніх рівнів вивчення математики. Підвищується успішність учнів з математики завдяки використанню математичних програмних засобів. Матеріал для вивчення математики унаочнюється.
Посилання
Жалдак М.І. Комп'ютер на уроках математики: Посібник для вчителів — К.: Техніка, 1997. − 303 с., іл.
Жалдак М.І., Горошко Ю.В., Вінниченко Є.Ф. Математика з комп'ютером: Посібник для вчителів — К.: РННЦ "ДІНІТ", 2004. − 254 с.
Сучасний урок − джерело творчості вчителя: Збірник кращого досвіду педагогів Львова/ за ред. Лев А.Я. — Львів, 2012 − 82 с., іл.
Онищенко С.М., Єфименко В.В., ППЗ Gran1 і дидактичні ігри під час вивчення математики. Інформатика.// Шкільний світ. Перше вересня – 2004. – № 33. – С. 8-12.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).