ВИКОРИСТАННЯ ІКТ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • Вікторія Валеріївна Мельніченко

Анотація

Метою дослідження є використання ІКТ на уроках математики, завдяки якому унаочнюється навчальний матеріал. Завданням дослідження є визначення варіантів використання засобів ІКТ для навчання математики. Об'єктом дослідження є ПМК GRAN та програма Master Function. Результатом дослідження є визначення доцільності використання програмних засобів відповідно до освітніх рівнів вивчення математики. Підвищується успішність учнів з математики завдяки використанню математичних програмних засобів. Матеріал для вивчення математики унаочнюється.

Посилання

Жалдак М.І. Комп'ютер на уроках математики: Посібник для вчителів — К.: Техніка, 1997. − 303 с., іл.

Жалдак М.І., Горошко Ю.В., Вінниченко Є.Ф. Математика з комп'ютером: Посібник для вчителів — К.: РННЦ "ДІНІТ", 2004. − 254 с.

Сучасний урок − джерело творчості вчителя: Збірник кращого досвіду педагогів Львова/ за ред. Лев А.Я. — Львів, 2012 − 82 с., іл.

Онищенко С.М., Єфименко В.В., ППЗ Gran1 і дидактичні ігри під час вивчення математики. Інформатика.// Шкільний світ. Перше вересня – 2004. – № 33. – С. 8-12.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-12

Як цитувати

Мельніченко, В. В. (2015). ВИКОРИСТАННЯ ІКТ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (2). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/60

Номер

Розділ

Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають