ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ЗАВДАНЬ ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ ВІДКРИТОГО ТИПУ З РОЗГОРНУТОЮ ВІДПОВІДДЮ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ

Автор(и)

  • Анна Петрівна Радзивіл

Анотація

Метою дослідження є аналіз завдань відкритого типу з розгорнутою відповіддю з української мови і літератури, принцип його створення, порівняння результатів учасників тестування та робота експертів з перевірки тестових завдань даної форми. Ця проблема є важливою, тому що про неї мало хто писав. Існування тесту з української мови та літератури як інструменту норм-орієнтованого оцінювання визначає межі можливої інтерпретації даних після його застосування. Тест з української мови як інструмент педагогічного вимірювання надає важливу інформацію про стан мовної освіти в Україні, що має стати предметом аналізу педагогів, адміністрації загальноосвітніх навчальних закладів, управлінь освіти,Міністерства освіти і науки України, методичних служб. Тест усебічно перевірив знання випускників, їхні вміння й навички, що забезпечують мовну й мовленнєву компетенції випускників загальноосвітніх навчальних закладів.

Посилання

Булах І.Є., Мруга М.Р. Створюємо якісний тест: Навч. посібник.– К.:Майстер-клас,– 2006 – 160 с.

Гриневич Л. Зовнішнє незалежне оцінювання в Україні: історія, уроки, ризики: історичний нарис. / Л. Гриневич, І. Лікарчук., 2011. – 68 с. (Видання здійснене за підтримки Міжнародного фонду "Відродження").

Зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень випускників загальноосвітніх навчальних закладів. 2008 р.: Інформаційні матеріали/Український центр оцінювання якості освіти: Уклад. І.Л.Лікарчук (наук.ред.) та ін. – К., 2007. – 288 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-12

Як цитувати

Радзивіл, А. П. (2015). ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ЗАВДАНЬ ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ ВІДКРИТОГО ТИПУ З РОЗГОРНУТОЮ ВІДПОВІДДЮ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (2). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/57

Номер

Розділ

Освітні вимірювання