АДАПТИВНЕ ТЕСТУВАННЯ

Автор(и)

  • Вадим Куницький СЗШ №35

Анотація

 Мета роботи—дослідити ефективність впровадження адаптивних тестових завдань, проаналізувати їх якісний склад та середовища створення. Актуальність впровадження саме адаптивного тестового контролю знань збагачує навчальний процес, готує учнів до майбутніх життєвих іспитів. Обєктом наукової роботи є  тестовий контроль знань, що активно впроваджується в освітній простір. В якості предмета розглядається методика створення тестових завдань та рекомендовані середовища для їх реалізації. Весь теоретичний матеріал щодо методики створення тестів проаналізовано та класифіковано згідно дібраних джерел. Для створених тестів необхідно обрати середовище. А ним можуть бути: бланкове тестування, що оформлюється на папері, готове програмне середовище. В кожному з цих середовищ є свої переваги та недоліки. Для  дослідження було обрано середовище Moodle.

Посилання

Любарський С.В. Адаптивні алгоритми оцінки знань в інтелектуальній комп’ютерній тренажерній системі навчання. Збірник наукових праць ВІТІ НТУУ «КПІ» № 2, 2010. — С. 59—64.

Морев И. А. Образовательные информационные технологии. Часть 2. Педагогические измерения: Учеб. пособие. — Владивосток: Изд-во Дальневосточного университета, 2004. — 174 с.

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2015-05-31

Як цитувати

Куницький, В. (2015). АДАПТИВНЕ ТЕСТУВАННЯ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (1). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/43

Номер

Розділ

Освітні вимірювання