СТАТИСТИЧНІ МЕТОДИ ВИЗНАЧЕННЯ ВАЛІДНОСТІ ТА НАДІЙНОСТІ ТЕСТУ

Автор(и)

  • Катерина Василівна Тупигін

Анотація

Доповідь присвячена основним критеріям якості методу вимірювання рівня знань, найважливішими з яких є валідність та надійність. Об’єктом дослідження є вимірювання рівня знань учнів, студентів. Предметом – методи їх вимірювання. Під час дослідження були використані такі методи, як: абстрагування, аналіз і синтез тощо. Результатами дослідження є групування методів, які дають змогу оцінити тест, підкреслюючи його основні недоліки.

Посилання

Булах І. Є./ Створюємо якісний тест: Навч. посіб./ І.Є. Булах, М.Р. Мруга — К.: Майстер клас, — 2006 — 160 с.

Ковальчук Ю.О. Теорія освітніх вимірювань. – Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2012. – 200 с.

Крокер Л. Введение в классическую и современную теорию тестов: учебник/ Л. Крокер, Дж. Алгина; пер. с англ. Н.Н. Найденовой, В.Н. Симкина, М.Б. Челышковой; под общ. ред. В.И. Звонникова, М.Б. Челышковой. – М:Логос,2012.- 668с.

Кухар Л.О. / Конструювання тестів. Курс лекцій: навч. посіб. /Л.О. Кухар, В.П. Сергієнко. – Луцьк, 2010. – 182 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-31

Як цитувати

Тупигін, К. В. (2015). СТАТИСТИЧНІ МЕТОДИ ВИЗНАЧЕННЯ ВАЛІДНОСТІ ТА НАДІЙНОСТІ ТЕСТУ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (1). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/41

Номер

Розділ

Освітні вимірювання