СТВОРЕННЯ ПРОМОСАЙТУ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Анотація
Взаємодія користувачів мережі з розвитком інформаційно-комунікаційних технологій відбувається за допомогою сайтів. Розглянуто основні завдання створення веб-сайту організації, різні класифікації сайтів. Досліджено такий вид сайтів, як промосайт, основна мета якого є реклама певного товару, послуги, події. Промосайти можуть використовуватись для закладів освіти до дня відкритих дверей, проведення олімпіад для вступників, організація конференцій тощо
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-05-11
Як цитувати
Мельник, В. (2021). СТВОРЕННЯ ПРОМОСАЙТУ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (8). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/343
Номер
Розділ
Комп'ютерні науки
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).