ОЦІНЮВАННЯ НАДІЙНОСТІ ТА НАБЛИЖЕНЕ ОБЧИСЛЕННЯ ДІЙСНИХ ОЦІНОК

Автор(и)

  • Ліна Олексіївна Артемчук

Анотація

Метою дослідження є аналіз, узагальнення і осмислення методів оцінювання надійності результатів тестового контролю, а також визначення умов та критеріїв для інтерпретації результатів тестування. Завданням дослідження є розкриття поняття надійності результатів тестування в контексті класичної теорії тестів, аналіз статистичних методів оцінювання надійності результатів тестування, виявлення теоретичних основ встановлення прохідних балів, що є еквівалентними для різних тестів, які вимірюють одну характеристику, теоретичний аналіз та процес встановлення прохідного балу, як стандарту виконання тесту при оцінці результатів тестування учнів. Об’єктом дослідження є контроль і оцінка знань, умінь і навичок учнів за допомогою тестового контролю та інтерпретація отриманих результатів. Практичне значення дослідження полягає в тому, що розроблено банк тестових завдань та сконструйовано тест для перевірки рівня знань.

Посилання

Авраменко О.В., Павличенко Г.Ю., Паращук С.Д.Статистичні методи в освітніх вимірюваннях. Частина І. Класична теорія тестування: Навчально-методичний посібник.– Кіровоград: Лисенко В.Ф., 2012.-120 с.

Конструювання тестів. Курс лекцій: навч. посіб. / Л.О. Кухар, В.П. Сергієнко. – Луцьк, 2010. – 182 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-12

Як цитувати

Артемчук, Л. О. (2014). ОЦІНЮВАННЯ НАДІЙНОСТІ ТА НАБЛИЖЕНЕ ОБЧИСЛЕННЯ ДІЙСНИХ ОЦІНОК. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (1). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/32

Номер

Розділ

Освітні вимірювання