ПРОВЕДЕННЯ ПІДСУМКОВОГО ОЦІНЮВАННЯ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Анотація
Метою дослідження є аналіз засобів інформаційно-комунікаційних технологій для проведення підсумкового оцінювання здобувачів освіти. Завданням дослідження є розробка методичних рекомендацій на основі результатів дослідження предметної області.
The purpose of the study is to analyze the means of information and communication technologies for the final assessment of students. The task of the research is to develop methodical recommendations based on the results of the research of the subject area.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-05-11
Як цитувати
Крамаренко, В. (2021). ПРОВЕДЕННЯ ПІДСУМКОВОГО ОЦІНЮВАННЯ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (8). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/301
Номер
Розділ
Освітні вимірювання
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).