МЕТОДОЛОГІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Анотація
Анотація. У роботі розглянуто сутність поняття «методологія дистанційного навчання». Проаналізовано прийоми для заохочування та спонукання учнів до навчання. Описано групи методів дистанційного навчання. Обґрунтовано важливість комунікації учнів з вчителем.
Abstract. The essence of the concept "distance learning methodology" is considered in the work. Techniques for encouraging and motivating students to learn are analyzed. Groups of distance learning methods are described. The importance of students' communication with the teacher is substantiated.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-05-11
Як цитувати
Вербіцька, Т. (2021). МЕТОДОЛОГІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (8). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/280
Номер
Розділ
Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).