АНАЛІЗ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ЗІ СПЕЦІАЛЬНИХ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В ЮРИДИЧНИХ КОЛЕДЖАХ

Автор(и)

  • Ірина Олександрівна Гончарова

Анотація

Метою дослідження є проаналізувати системи завдань в тестовій формі зі спеціальних технічних дисциплін для юридичних коледжів  та перевірити їх ефективність для оцінювання навчальних досягнень студентів. Завданнями дослідження є ознайомлення з історією тестування та визначення  понятійно-категоріального апарату  створення завдань в тестовій формі; здійсння аналізу завдань; перевірка ефективності використання систем завдань для оцінювання студентів. Об’єкт дослідження: тестові технології оцінювання навчальних досягнень студентів. Предмет дослідження: системи завдань в тестовій формі для оцінювання навчальних досягнень студентів. Методи дослідження: теоретичні (аналіз, синтез і узагальнення педагогічної і науково-методичної літератури з проблеми дослідження; порівняння, систематизація і узагальнення теоретичних й експериментальних даних), емпіричні (метод тестування, який дав змогу створити системи завдань в тестовій формі для оцінювання навчальних досягнень студентів), математико-статистичні (для опрацювання експериментальних даних, що дозволили оцінити результати експерименту і зробити теоретичні й практичні узагальнення).

Посилання

Аванесов В.С. Теория и методика педагогических измерений [Электронный ресурс] / Аванесов В. С. – Режим доступа: http://testolog.narod.ru/Theory.html .

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-04-30

Як цитувати

Гончарова, І. О. (2014). АНАЛІЗ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ЗІ СПЕЦІАЛЬНИХ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В ЮРИДИЧНИХ КОЛЕДЖАХ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (1). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/25

Номер

Розділ

Освітні вимірювання