ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ ФАХОВИХ МОЛОДШИХ БАКАЛАВРІВ ЗА ДОПОМОГОЮ MICROSOFT TEAMS
Анотація
В роботі розглянуто процес організації дистанційного навчання інформатики фахових молодших бакалаврів за допомогою Microsoft Teams. Використання сервісу Microsoft Teams надає учасникам освітнього процесу доступ до відеоконференцій та чату, здійснювати обмін матеріалами, зосереджені в одному місці. В результаті дослідження було визначено, що використання дистанційних технологій навчання інформатики в повній мірі забезпечило засвоєння саме практичного аспекту дисципліни та своєчасне виконання завдань студентами.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-05-11
Як цитувати
Малюх, Є. (2021). ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ ФАХОВИХ МОЛОДШИХ БАКАЛАВРІВ ЗА ДОПОМОГОЮ MICROSOFT TEAMS. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (8). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/221
Номер
Розділ
Освітні вимірювання
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).