ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В УМОВАХ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ
Інноваційні технології навчання на уроках інформатики у школі
Анотація
Метою дослідження є аналіз сучасних освітніх технологій та створення моделі інтерактивного уроку інформатики у закладі середньої освіти. Завданням дослідження є вивчення стану, особливостей та методичних аспектів використання сучасних освітніх технологій для створення сучасного уроку інформатики з використанням інноваційних технологій навчання. Об’єктом дослідження є освітній процес з інформатики у закладі середньої освіти, предметом дослідження є використання сучасних освітніх технологій навчання в умовах викликів сьогодення. У дослідженні проводилось вивчення ефективності застосування інтерактивних технологій навчання на уроках інформатики у школі. Результатом дослідження є демонстрація принципів моделювання сучасних уроків інформатики в умовах викликів сьогодення.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).