ВИКОРИСТАННЯ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У СОЦІАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ ВІДСЛІДКОВУВАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ВІЛЬНОГО ЧАСУ

Автор(и)

  • Нікіта Трембіцький Студент

Анотація

Метою дослідження є створення вільнопоширюваного програмного засобу “Aspiratio” для відслідковування навичок та раціонального використання вільного часу, саморозвитку з функціонуванням соціальної мережі. Об'єктом дослідження є додатки для ефективного планування часу. Предметом дослідження є використання принципів гейміфікації в додатку відслідковування використання вільного часу. Програмний засіб буде розроблений для того, щоб полегшити процеси раціонального використання свого вільного часу на саморозвиток і відслідковування прогресу розвитку своїх друзів.

 

The aim of the research is to create a free software "Aspiratio" for tracking skills and rational use of free time, self-development with the functioning of a social network. The object of study is applications for effective time planning. The subject of the study is the use of gamification principles in the application of tracking the use of free time. The software will be designed to facilitate the rational use of their free time for self-development and tracking the progress of their friends.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-11

Як цитувати

Трембіцький, Н. (2021). ВИКОРИСТАННЯ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У СОЦІАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ ВІДСЛІДКОВУВАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ВІЛЬНОГО ЧАСУ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (8). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/207

Номер

Розділ

Комп'ютерні науки