МОНІТОРИНГ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ІНФОРМАТИКИ

Автор(и)

  • Сніжана Мельник

Анотація

У дослідженні проаналізовано роль моніторингу навчальних  досягнень учнів під час вивчення інформатики. Мета роботи полягає в аналізі необхідності та ролі моніторингу навчальних досягнень учнів у загальноосвітньому навчальному закладі, зокрема під час вивчення інформатики. Побудувати модель «Моніторинг навчальних досягнень учнів з інформатики».

The research analyzed the role of monitoring student achievements in the study of computer science.The purpose of the work is to analyze the need for and the role of monitoring student achievements in a general education institution,
in particular during the study of computer science. Build a model "Monitoring student achievements in computer science".

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-03

Як цитувати

Мельник, С. (2019). МОНІТОРИНГ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ІНФОРМАТИКИ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (6). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/179

Номер

Розділ

Освітні вимірювання