МОНІТОРИНГ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ІНФОРМАТИКИ
Анотація
У дослідженні проаналізовано роль моніторингу навчальних досягнень учнів під час вивчення інформатики. Мета роботи полягає в аналізі необхідності та ролі моніторингу навчальних досягнень учнів у загальноосвітньому навчальному закладі, зокрема під час вивчення інформатики. Побудувати модель «Моніторинг навчальних досягнень учнів з інформатики».
The research analyzed the role of monitoring student achievements in the study of computer science.The purpose of the work is to analyze the need for and the role of monitoring student achievements in a general education institution,in particular during the study of computer science. Build a model "Monitoring student achievements in computer science".
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-06-03
Як цитувати
Мельник, С. (2019). МОНІТОРИНГ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ІНФОРМАТИКИ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (6). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/179
Номер
Розділ
Освітні вимірювання
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).