МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Сергій Бобрик student

Анотація

Анотація. Метою дослідження є узагальнення інформації  щодо місця моніторингу в забезпеченні якості освіти та його ролі  в процесі здобуття освіти у контексті Болонського процесу. Об’єктом  дослідження виступає система моніторингу якості освіти (методи збору і обробки інформації, використання результатів моніторингу для подальшого вдосконалення   якості  освіти).

Abstract. The purpose of the study is to generalize information about the place of monitoring in ensuring the quality of education and its role in the process of education in the context of the Bologna process. The object of the study is the system of monitoring the quality of education (methods of collecting and processing information, using monitoring results to further improve the quality of education).

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-03

Як цитувати

Бобрик , С. . (2019). МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (6). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/178

Номер

Розділ

Освітні вимірювання