МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-ОРІЄНТОВАНИХ СИСТЕМ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ
Анотація
Метою дослідження є визначення основних можливостей веб-орієнтованих навчальних систем під час навчання інформатики у закладі середньої освіти. Завданням дослідження є аналіз основних принципів та можливостей системи Google Classroom щодо використання її для навчання інформатики у закладі середньої освіти та обґрунтування переваг використання системи Google Classroom в якості веб-орієнтованої системи для дистанційного навчання. У дослідженні використано метод конкретизації (адаптування універсальних можливостей Google Classroom до індивідуалізованих вимог у закладі середньої освіти) та метод моделювання (побудова моделі дистанційної підтримки навчального курсу із використанням Google Classroom). Результатом дослідження є рекомендації щодо створення і практичного використання дистанційного курсу з інформатики для закладів середньої освіти на основі веб-орієнтованих систем.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).