ЕФЕКТИВНІСТЬ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ
Анотація
У статті аналізується причина необхідності впровадження інтерактивних методів на уроках інформатики та їх ефективність. Розглядаються проведені Національним тренінговим центром дослідження, що підкрелюють важливість таких методів.
The article analyzes the reason for the need to introduce interactive methods in computer science classes and their effectiveness. Considered research by the National Training Center, which underline the importance of such methods.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-06-03
Як цитувати
Ляшенко, Т. (2019). ЕФЕКТИВНІСТЬ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (6). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/171
Номер
Розділ
Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).