ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ

Автор(и)

  • Марина Володимирівна Ткаченко студентка НПУ імені М.П. Драгоманова

Анотація

 Метою дослідження є загальна характеристика інноваційних технологій критичного мислення, їх використання на уроках інформатики. Завданням дослідження є розкриття сутності поняття «критичне мислення», аналіз особливостей формування критичного мислення в учнів, обґрунтування методики формування критичного мислення на уроках інформатики. Об’єктом дослідження є процес навчання інформатики в загальноосвітній школі. Предметом дослідження є умови формування критичного мислення на уроках інформатики. Основними методами дослідження є: пошук різноманітних джерел даних, аналіз і структуризація отриманих відомостей, пошук оптимальних методів впровадження критичного мислення в навчальний процес. Застосування запропонованих прийомів розвитку критичного мислення на уроках інформатики сприяють покращенню якості навчання школярів за рахунок усвідомленості і самостійності мислення, що помітно позначається на глибині мислення. Розвиток критичного мислення учнів дозволяє підвищити якість знань, тобто рівень засвоєння теоретичного матеріалу, його осмислення і розуміння, а також уміння розв’язувати нестандартні задачі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-07-16

Як цитувати

Ткаченко, М. В. (2018). ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (5). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/163

Номер

Розділ

Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО