МЕТОДИКА НАВЧАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Анотація
Проаналізовано методичні підходи до навчання комп’ютерної графіки в межах шкільного курсу інформатики. Основна увага зосереджена на визначенні змістових акцентів тем, педагогічних принципах їх подання та особливостях засвоєння учнями. Окреслено ключові компоненти методики: поетапність навчання, добір графічних засобів, розвиток креативного мислення та формування елементів візуальної культури.
Methodological approaches to teaching computer graphics within the school computer science course are analyzed. The main focus is determining the content accents of the topics, pedagogical principles of their presentation, and features of students' assimilation. The key components of the methodology are outlined: the phased nature of learning, the selection of graphic means, the development of creative thinking, and the formation of elements of visual culture.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).