ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Дмитро Олексійович Крайнов студент УДУ ім. Михайла Драгоманова

Анотація

У роботі розглянуто роль гейміфікації в освітньому процесі початкової школи, зокрема, на уроках інформатики. Проаналізовано переваги використання ігрових елементів для формування мотивації до навчання, зростання активності учнів та засвоєння знань. Розглянуто приклади інструментів, що дають можливість реалізувати гейміфікаційний підхід у навчальних додатках.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-08

Як цитувати

Крайнов, Д. О. (2025). ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (14). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1502

Номер

Розділ

Комп'ютерні науки