МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ВІДКРИТИХ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ
Анотація
У роботі наведено основні вимоги до змісту й організації електронних освітніх ресурсів. Метою дослідження є визначення теоретичних і практичних складових використання відкритих електронних освітніх ресурсів під час навчання інформатичних дисциплін. Завданнями дослідження є визначення основних положень стосовно відкритих освітніх електронних ресурсів, їх класифікації, а також порівняльного аналізу. Електронні освітні ресурси мають органічно вписуватися в навчальний процес, використовуватися як засоби колективної і самостійної діяльності учасників цього процесу. Об'єктом дослідження є навчально-виховний процес з використанням відкритих освітніх електронних ресурсів. Предметом дослідження є методичні аспекти оцінювання якості відкритих електронних освітніх ресурсів навчання для загальноосвітніх навчальних закладів.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).