СТВОРЕННЯ ВІДЕОГРИ – “EPICWORLD”
Анотація
У бакалаврській роботі розглянуто процес розробки аркадної 2D-гри в жанрі автоперегонів, основна механіка якої полягає в управлінні автомобілем і уникненні перешкод. Описано етапи проєктування гри, вибір інструментів розробки, реалізацію ігрової логіки, а також проведено тестування створеного продукту. Результатом є функціональна гра з простим керуванням, динамічним зростанням складності та системою підрахунку очок. Проєкт має практичне значення як приклад програмної реалізації аркадної гри для початкового рівня користувачів та розробників.
The bachelor's thesis explores the development process of an arcade 2D racing game, whose core mechanic involves controlling a car and avoiding obstacles. It describes the stages of game design, the selection of development tools, the implementation of game logic, and the testing of the created product. The result is a functional game featuring simple controls, dynamic difficulty scaling, and a score tracking system. The project has practical value as an example of software implementation of an arcade game for beginner-level users and developers.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).