СТВОРЕННЯ ВІДЕОГРИ – “EPICWORLD”

Автор(и)

  • Олексій Олександрович Прибиша Кромберг енд Шуберт Україна ЖУ

Анотація

У бакалаврській роботі розглянуто процес розробки аркадної 2D-гри в жанрі автоперегонів, основна механіка якої полягає в управлінні автомобілем і уникненні перешкод. Описано етапи проєктування гри, вибір інструментів розробки, реалізацію ігрової логіки, а також проведено тестування створеного продукту. Результатом є функціональна гра з простим керуванням, динамічним зростанням складності та системою підрахунку очок. Проєкт має практичне значення як приклад програмної реалізації аркадної гри для початкового рівня користувачів та розробників.

The bachelor's thesis explores the development process of an arcade 2D racing game, whose core mechanic involves controlling a car and avoiding obstacles. It describes the stages of game design, the selection of development tools, the implementation of game logic, and the testing of the created product. The result is a functional game featuring simple controls, dynamic difficulty scaling, and a score tracking system. The project has practical value as an example of software implementation of an arcade game for beginner-level users and developers.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-08

Як цитувати

Прибиша, О. О. (2025). СТВОРЕННЯ ВІДЕОГРИ – “EPICWORLD”. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (14). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1496

Номер

Розділ

Інженерія програмного забезпечення