СТВОРЕННЯ 2D-ПЛАТФОРМЕР ГОЛОВОЛОМКИ ДЛЯ ДВОХ ГРАВЦІВ

Автор(и)

  • Олександр Олександрович Полюк УДУ

Анотація

Анотація. Індустрія відеоігор стрімко розвивається, і кооперативні 2D ігри залишаються популярними завдяки простоті розробки, доступності та можливості залучення широкої аудиторії. Застосування рушія Unity забезпечує гнучкі можливості для створення ігор з акцентом на кооперативну взаємодію гравців. У роботі розглядається процес створення повноцінної 2D гри у жанрі платформер-головоломка, де для проходження рівнів необхідна співпраця двох гравців. Особливу увагу приділено аналізу ігрової логіки, проектуванню рівнів, фізиці об'єктів та оптимізації проєкту.

Abstract. The video game industry is rapidly evolving, and cooperative 2D games remain popular due to their development simplicity, accessibility, and ability to attract a wide audience. The use of the Unity engine provides flexible opportunities for creating games with a focus on cooperative player interaction. This work examines the process of developing a full-fledged 2D platformer-puzzle game, where the cooperation of two players is essential to complete the levels. Special attention is given to the analysis of game logic, level design, object physics, and project optimization.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-08

Як цитувати

Полюк, О. О. (2025). СТВОРЕННЯ 2D-ПЛАТФОРМЕР ГОЛОВОЛОМКИ ДЛЯ ДВОХ ГРАВЦІВ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (14). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1495

Номер

Розділ

Інженерія програмного забезпечення