СТВОРЕННЯ 2D-ПЛАТФОРМЕР ГОЛОВОЛОМКИ ДЛЯ ДВОХ ГРАВЦІВ
Анотація
Анотація. Індустрія відеоігор стрімко розвивається, і кооперативні 2D ігри залишаються популярними завдяки простоті розробки, доступності та можливості залучення широкої аудиторії. Застосування рушія Unity забезпечує гнучкі можливості для створення ігор з акцентом на кооперативну взаємодію гравців. У роботі розглядається процес створення повноцінної 2D гри у жанрі платформер-головоломка, де для проходження рівнів необхідна співпраця двох гравців. Особливу увагу приділено аналізу ігрової логіки, проектуванню рівнів, фізиці об'єктів та оптимізації проєкту.
Abstract. The video game industry is rapidly evolving, and cooperative 2D games remain popular due to their development simplicity, accessibility, and ability to attract a wide audience. The use of the Unity engine provides flexible opportunities for creating games with a focus on cooperative player interaction. This work examines the process of developing a full-fledged 2D platformer-puzzle game, where the cooperation of two players is essential to complete the levels. Special attention is given to the analysis of game logic, level design, object physics, and project optimization.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).