РОЗРОБЛЕННЯ ВЕБСАЙТУ З МЕТОЮ ЦИФРОВІЗАЦІЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ ЦИФРОВИЙ РЕСУРС З ІСТОРІЇ МУЗИКИ
Анотація
Анотація. Цифровізація та впровадження інформаційних технологій у навчальний процес виступають важливим етапом розвитку музичних шкіл і училищ. Це зумовлено як сучасними викликами, так і необхідністю адаптації до світових освітніх тенденцій і вимог державної політики у сфері мистецької освіти. Мета роботи — створення вебсайту «Musa Find» для підвищення ефективності викладання історії музики шляхом цифровізації навчального процесу. Завдання включали розроблення мультимедійного інтерфейсу з аудіо- та візуальним контентом, систему вікторин для закріплення знань та інструмент пошуку нот. Об’єкт дослідження — процес цифровізації музичної освіти, предмет — методи застосування вебтехнологій для вивчення музичних епох. Використані методи: аналіз педагогічних потреб, програмна реалізація на PHP/JavaScript. Результат — функціональний сайт, за допомогою якого поєднується теоретичний матеріал з цифровими елементами, що підтверджує ефективність цифрових підходів у мистецькій освіті.
Abstract. Digitalization and the implementation of information technologies in the educational process represent an important stage in the development of music schools and colleges. This is driven by both modern challenges and the need to adapt to global educational trends and the requirements of state policy in arts education. The purpose of the work is to create the "Musa Find" website to improve the effectiveness of teaching music history through the digitalization of the educational process. The tasks included the development of a multimedia interface with audio and visual content, a quiz system for knowledge reinforcement, and a sheet music search tool. The object of the study is the process of digitalization in music education, while the subject is the methods of applying web technologies for studying musical eras. The methods used include analysis of pedagogical needs and software implementation in PHP/JavaScript. The result is a functional website that combines theoretical material with digital elements, confirming the effectiveness of digital approaches in arts education.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).