ІГРОВИЙ РУШІЙ ЯК ІНСТРУМЕНТ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ОСВІТНЬОГО КОНТЕНТУ

Автор(и)

  • Назар Сергійович Балицький Студент УДУ імені Михайла Драгоманова

Анотація

У роботі розглядається потенціал ігрових рушіїв як інструментів реалізації гейміфікації в освітньому процесі. Особливу увагу приділено безкодовій платформі GDevelop, яка дає можливість створювати інтерактивний навчальний контент без необхідності програмування. Проаналізовано педагогічні та технічні аспекти використання гейміфікації, а також визначено її вплив на мотивацію учнів, залучення до навчального процесу та формування ключових компетентностей.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-08

Як цитувати

Балицький, Н. С. (2025). ІГРОВИЙ РУШІЙ ЯК ІНСТРУМЕНТ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ОСВІТНЬОГО КОНТЕНТУ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (14). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1487

Номер

Розділ

Комп'ютерні науки