ІГРОВИЙ РУШІЙ ЯК ІНСТРУМЕНТ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ОСВІТНЬОГО КОНТЕНТУ
Анотація
У роботі розглядається потенціал ігрових рушіїв як інструментів реалізації гейміфікації в освітньому процесі. Особливу увагу приділено безкодовій платформі GDevelop, яка дає можливість створювати інтерактивний навчальний контент без необхідності програмування. Проаналізовано педагогічні та технічні аспекти використання гейміфікації, а також визначено її вплив на мотивацію учнів, залучення до навчального процесу та формування ключових компетентностей.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-05-08
Як цитувати
Балицький, Н. С. (2025). ІГРОВИЙ РУШІЙ ЯК ІНСТРУМЕНТ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ОСВІТНЬОГО КОНТЕНТУ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (14). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1487
Номер
Розділ
Комп'ютерні науки
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).