ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ACTIVE DIRECTORY ДЛЯ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНИМИ РЕСУРСАМИ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Анотація
Метою дослідження є розроблення оптимальної структури Active Directory для закладів вищої освіти, використання якої враховує специфіку їх організаційної структури, велику кількість користувачів і підвищує ефективність адміністрування та безпеку даних. Завдання дослідження полягає в з’ясуванні можливості ефективного використання технології Active Directory компанії Microsoft для ефективного управління доступом до інформаційних ресурсів ЗВО, розробити рекомендації для оптимізації структури цієї технології. Оптимізація Active Directory повинна поєднувати розуміння його структури, регулярні перевірки, оновлення програмних ресурсів та забезпечення підтримання необхідних політик безпеки.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-05-08
Як цитувати
Вернидуб, Є. (2025). ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ACTIVE DIRECTORY ДЛЯ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНИМИ РЕСУРСАМИ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (14). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1483
Номер
Розділ
Комп'ютерні науки
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).