ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В РОЗРОБЦІ КОМП'ЮТЕРНОЇ ГРИ EMPTY HOUSE

Автор(и)

  • Анастасія Андріївна Щеголь університет

Анотація

У цій роботі досліджується використання технологій штучного інтелекту (ШІ) в процесі розробки комп’ютерної гри Empty House. Аналізуються сучасні методи генерації ігрового контенту за допомогою ШІ, зокрема створення персонажів, генерація саундтреку, процедурна анімація та текстури. Досліджено можливості інтеграції моделей машинного навчання у розробку ігрового світу, а також оцінено їх ефективність у порівнянні з традиційними підходами. У роботі представлено результати тестування впливу ШІ на продуктивність розробки та якість фінального продукту.

This work explores the application of artificial intelligence (AI) technologies in the development of the computer game Empty House. The study examines modern methods of AI-driven game content generation, including character creation, soundtrack generation, procedural animation, and textures. The possibilities of integrating machine learning models into game world development are investigated, and their efficiency is compared with traditional approaches. The paper presents test results evaluating the impact of AI on development productivity and the quality of the final product.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-08

Як цитувати

Щеголь, А. А. (2025). ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В РОЗРОБЦІ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРИ EMPTY HOUSE. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (14). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1478

Номер

Розділ

Інженерія програмного забезпечення