РОЗРОБКА КОМП'ЮТЕРНОЇ ГРИ ЯК ЗАСОБУ ІНТЕРАКТИВНОГО ОПОВІДАННЯ: ВІД КОНЦЕПЦІЇ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ

Автор(и)

  • Анастасія Щеголь університет

Анотація

У цій роботі досліджується процес розробки комп’ютерної гри як інтерактивного інструменту для оповідання складних історій. Проаналізовано жанрові особливості, художні й технічні аспекти створення ігрових світів, а також вплив ігор на формування емоційного зв’язку з гравцем. Основним прикладом є розробка гри, яка поєднує жанри візуальної новели, головоломки та point-and-click. Представлено результати розробки та тестування продукту.

This work explores the process of developing a computer game as an interactive tool for storytelling complex narratives. The study analyzes genre features, artistic and technical aspects of creating game worlds, as well as the impact of games on establishing an emotional connection with the player. The main example is the development of a game that combines the genres of visual novel, puzzle, and point-and-click. The results of the product's development and testing are presented.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-26

Як цитувати

Щеголь, А. (2024). РОЗРОБКА КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРИ ЯК ЗАСОБУ ІНТЕРАКТИВНОГО ОПОВІДАННЯ: ВІД КОНЦЕПЦІЇ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (13). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1466

Номер

Розділ

Інженерія програмного забезпечення