ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МОНІТОРИНГУ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СКАНДИНАВСЬКИХ КРАЇНАХ

Автор(и)

  • Анастасія Дмитрівна Саковська Требухівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Анотація

Метою дослідження є вивчення особливостей моніторингу освітньої діяльності у Скандинавських країнах, ступінь і стану його наукової розробки, значення для науки і практики, вплив на освітню діяльність.

Завдання дослідження: розглянути систему освіти у Норвегії, Швеції, Фінляндії, Данії; провести аналіз робіт, присвячених дослідженню системи освіти Скандинавських країн; визначити особливості, які відрізняють ці системи від української освіти; розглянути загальні характеристики моніторингових досліджень цих країн; провести аналіз ефективності використовуваних способів моніторингу освітньої діяльності;

Об’єктом дослідження є освітня діяльність у Скандинавських країнах у різних сферах освіти. Предметом дослідження є методи, прийоми, методики, тести, організації, моніторингові дослідження, які використовуються для моніторингу освітньої діяльності, а також їх характеристики та особливості. У дослідженні використано методи порівняння, аналізу і синтезу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-07-16

Як цитувати

Саковська, А. Д. (2018). ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МОНІТОРИНГУ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СКАНДИНАВСЬКИХ КРАЇНАХ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (5). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/144

Номер

Розділ

Освітні вимірювання