ВІРТУАЛЬНІ СЕРЕДОВИЩА ЯК ІНСТРУМЕНТ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Дмитро Рибачек Freelance

Анотація

Розглянуто особливості реалізації віртуальних середовищ у відповідності до Universal Design for Learning та впровадження. Подано аналіз переваг та викликів впровадження віртуальних навчальних середовищ для покращення якості освіти.

 

The features of the implementation of virtual environments in accordance with the Universal Design for Learning and implementation are considered. The advantages and challenges of implementing virtual learning environments to improve the quality of education are analyzed.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-20

Як цитувати

Рибачек, Д. (2024). ВІРТУАЛЬНІ СЕРЕДОВИЩА ЯК ІНСТРУМЕНТ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (12). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1428

Номер

Розділ

Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання