ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ

Автор(и)

  • Тетяна Качабульська Данилівська гімназія

Анотація

Розглядається теоретичний аспект формувального оцінювання на уроках інформатики зокрема, його визначення, мету, сутність, принципи, основні підходи та етапи. Описано інструменти та методи, за допомогою яких вчитель може ефективно впроваджувати цей підхід у практику. Наведено приклади застосування формувального оцінювання на уроках інформатики, а також його вплив на активне залучення учнів до освітнього процесу та розвиток їхнього критичного мислення та саморефлексії.

The theoretical aspect of formative assessment in computer science lessons is considered, in particular, its definition, purpose, essence, principles, main approaches and stages. The tools and methods by which a teacher can effectively implement this approach in practice are described. Examples of the use of formative assessment in computer science lessons are given, as well as its impact on the active involvement of students in the educational process and the development of their critical thinking and self-reflection.

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-20

Як цитувати

Качабульська, Т. (2024). ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (12). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1427

Номер

Розділ

Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО