МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ОБ’ЄКТНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПРОГРАМУВАННЯ
Анотація
Метою дослідження є наукове обґрунтування та розробка методики навчання об’єктно-орієнтованого програмування учнів середньої школи. Завданням дослідження є розробка методики навчання об’єктно-орієнтованого програмування учнів. Об’єктом дослідження є процес навчання об’єктно-орієнтованого програмування учнів загальноосвітніх навчальних закладів ІІ-ІІІ ступенів. Предметом дослідження є цілі, завдання, зміст, методи, форми і засоби навчання об’єктно-орієнтованого програмування учнів середньої школи Методи дослідження: аналіз, систематизація, узагальнення наукової вітчизняної та зарубіжної фахової, педагогічної та навчально-методичної літератури, наукові узагальнення досвіду вчителів інформатики загальноосвітніх навчальних закладів з метою виявлення й систематизації дослідницьких матеріалів, рефлексія власної професійної діяльності. Результатом дослідження є розроблена методика вивчення об’єктно-орієнтованого програмування.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).