ЦИФРОВІ ДИДАКТИЧНІ ЗАСОБИ, НА ЯКІ СПИРАЄТЬСЯ ОСВІТА ВІДПОВІДНО ДО КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Анотація
Анотація. Відповідно до Концепції Нової української школи, яка націлена на взаємодію всіх учасників освітнього процесу, важливим є застосування цифрових дидактичних засобів. В роботі зазначено перелік основних засобів для створення таких матеріалів. Також перераховано актуальні технології для візуалізації даних за допомогою різних програм та сервісів.
Abstract. According to the Concept of the New Ukrainian School, which is aimed at the interaction of all participants in the educational process, the use of digital didactic tools is important. The work lists the main means for creating such materials. Current technologies for data visualization using various programs and services are also listed.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-05-20
Як цитувати
Сосюра, О. (2024). ЦИФРОВІ ДИДАКТИЧНІ ЗАСОБИ, НА ЯКІ СПИРАЄТЬСЯ ОСВІТА ВІДПОВІДНО ДО КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (12). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1411
Номер
Розділ
Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).