СОЦІАЛЬНА МЕРЕЖА ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ
Анотація
Метою роботи є розробка соціальної мережі для підприємців малого та середнього бізнесу, яка сприятиме ефективній взаємодії та обміну відомостями. Завданням дослідження є створення платформи на основі сучасних IT-технологій, яка б дозволяла користувачам легко обмінюватися досвідом, новинами та ресурсами. Об’єктом дослідження є взаємодія в рамках професійної спільноти підприємців. Предметом дослідження є функціональні можливості та інтерфейс соціальної мережі.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-05-20
Як цитувати
Шермер, В. (2024). СОЦІАЛЬНА МЕРЕЖА ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (12). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1401
Номер
Розділ
Комп'ютерні науки
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).