СОЦІАЛЬНА МЕРЕЖА ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • Валентин Шермер Apromo

Анотація

Метою роботи є розробка соціальної мережі для підприємців малого та середнього бізнесу, яка сприятиме ефективній взаємодії та обміну відомостями. Завданням дослідження є створення платформи на основі сучасних IT-технологій, яка б дозволяла користувачам легко обмінюватися досвідом, новинами та ресурсами. Об’єктом дослідження є взаємодія в рамках професійної спільноти підприємців. Предметом дослідження є функціональні можливості та інтерфейс соціальної мережі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-20

Як цитувати

Шермер, В. (2024). СОЦІАЛЬНА МЕРЕЖА ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (12). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1401

Номер

Розділ

Комп'ютерні науки