РОЗРОБКА 2D ПЛАТФОРМЕРА ЗА ДОПОМОГОЮ МОВИ ПРОГРАМУВАННЯ C# З ВИКОРИСТАННЯМ UNITY

Автор(и)

  • Євгеній Саневич студент УДУ імені Михайла Драгоманова

Анотація

Анотація.У даній роботі досліджується процес розробки 2D платформера з використанням мови програмування C# та інструментарію Unity. Робота включає аналіз основних принципів розробки гри, проектування та реалізації головних компонентів платформера, таких як персонажі, рівні, фізика, анімація тощо. Для досягнення цілей використовується поєднання програмування та візуального редагування в середовищі Unity. Результати роботи можуть бути корисними для розробників ігор, які прагнуть створити власні 2D платформери.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-20

Як цитувати

Саневич, Є. (2024). РОЗРОБКА 2D ПЛАТФОРМЕРА ЗА ДОПОМОГОЮ МОВИ ПРОГРАМУВАННЯ C# З ВИКОРИСТАННЯМ UNITY. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (12). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1368

Номер

Розділ

Інженерія програмного забезпечення