РОЗРОБКА 2D ПЛАТФОРМЕРА ЗА ДОПОМОГОЮ МОВИ ПРОГРАМУВАННЯ C# З ВИКОРИСТАННЯМ UNITY
Анотація
Анотація.У даній роботі досліджується процес розробки 2D платформера з використанням мови програмування C# та інструментарію Unity. Робота включає аналіз основних принципів розробки гри, проектування та реалізації головних компонентів платформера, таких як персонажі, рівні, фізика, анімація тощо. Для досягнення цілей використовується поєднання програмування та візуального редагування в середовищі Unity. Результати роботи можуть бути корисними для розробників ігор, які прагнуть створити власні 2D платформери.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-05-20
Як цитувати
Саневич, Є. (2024). РОЗРОБКА 2D ПЛАТФОРМЕРА ЗА ДОПОМОГОЮ МОВИ ПРОГРАМУВАННЯ C# З ВИКОРИСТАННЯМ UNITY. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (12). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1368
Номер
Розділ
Інженерія програмного забезпечення
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).