КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА ЯК ТЕХНОЛОГІЯ GOOGLE

Автор(и)

  • Сергій Подніжний

Анотація

Анотація. Метою дослідження є ознайомлення з основними принципами роботи контекстної реклами в Google. Завданням дослідження є створення рекламної компанії на базі програмного забезпечення Google Adwords. Об’єктом дослідження є програмний засіб Google Adwords. Результатом дослідження є створена і застосована в реальному проекті рекламна компанія, тематика “Ремонт комп'ютерів”. 

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-21

Як цитувати

Подніжний, С. (2017). КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА ЯК ТЕХНОЛОГІЯ GOOGLE. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (4). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/128

Номер

Розділ

Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО