Веборієнтована система добору комп’ютерної техніки для роботи в умовах змішаного навчання
Анотація
Метою дослідження є створення веборієнтованої системи добору комп’ютерної техніки для роботи в умовах змішаного навчання. Завданням дослідження є проектування та розробка експертної системи добору комп’ютерної техніки для роботи в умовах змішаного навчання. Об’єктом дослідження є веборієнтована система системи добору комп’ютерної техніки для роботи в умовах змішаного навчання, предметом дослідження є системи розробки веборієнтованих систем. У дослідженні використано методи порівняння спостереження, аналізу та узагальнення. Результатом дослідження є аналіз та порівняння CMS та створення за їх допомогою веборієнтованої системи добору комп’ютерної техніки для роботи в умовах змішаного навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-06-01
Як цитувати
Карман, О. (2022). Веборієнтована система добору комп’ютерної техніки для роботи в умовах змішаного навчання . Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (9). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1264
Номер
Розділ
Комп'ютерні науки
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).