Вебплатформа для самореклами цифрових дизайнерів
Анотація
Метою дослідження є створення вебплатформи для самореклами цифрових дизайнерів. Завданням дослідження є проектування та розробка вебплатформи, використання якої в майбутньому допоможе рекламувати цифровий продукт. Об’єктом дослідження є вебплатформи, предметом дослідження є платформа для реклами цифрових продуктів. У дослідженні використано методи моніторингу аналогічних схем. Результатом дослідження є сформована база знань на основі зібраних відомостей про критерії щодо платформ для публікацій цифрових послуг. Платформа створюється з метою використання цифровими дизайнерами.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-06-01
Як цитувати
Дацько, С. (2022). Вебплатформа для самореклами цифрових дизайнерів. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (9). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1260
Номер
Розділ
Комп'ютерні науки
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).