Принципи та етапи побудови мультимедійної презентації
Анотація
Метою дослідження є створення мультимедійної презентації за всіма етапами та принципами розробки. Завданням дослідження було: проаналізувати основні принципи розробки мультимедійної презентації, упорядкувати їх, а також дослідити етапи створення презентації та запропонувати етапи загальної технології побудови презентації. Об’єктом дослідження є мультимедійна презентація, предметом дослідження є принципи та етапи її розробки. У дослідженні використано методи аналізу й узагальнення. Результатом дослідження є мультимедійна презентація, побудована з урахуванням ключових принципів та етапів розробки. Презентація була створена з метою використання її в навчальному процесі загальноосвітньої школи.
Посилання
Ляшенко Б. М. Електронні презентації Microsoft Power Point у навчальному процесі / Б.М. Ляшенко, Н.Б. Чорней. – PDF формат, 2005. – 4 с.
Міхо О. І. Використання електронних презентацій в професійній підготовці фахівців сфери туризму / О. І. Міхо // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. . – 2012. – Вип. 33. – С. 411-415.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).