Система подання документів для вступу до ЗВО
Анотація
Анотація. В тезах розглянуто актуальність створення системи подання документів для вступу до ЗВО Україні, проаналізувано системи подачі документів в інших країнах, а також описано технології, що будуть використані для розробки системи. Метою роботи є створення прототипу веб-системи для подання документів для вступу до ЗВО.
Abstract. The theses consider the relevance of creating a system for submitting documents for admission to the Institutions of Higher Education of Ukraine, analyze the systems for submitting documents in other countries, and describe the technologies that will be used to develop the system. The aim of the work is to create a prototype web system for submitting documents for admission to the Institutions of Higher Education.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).