Використання чат-ботів в освіті
Анотація
Анотація. Метою дослідження є обґрунтування та розкриття використання чат-ботів під час навчання інформатики. У статті розглядаються переваги та можливі варіанти застосування чат-ботів в освітньому процесі. Актуальність роботи зумовлена високою популярністю месенджерів і таких засобів комунікації як чат-боти серед користувачів мережі Інтернет.
Abstract. The purpose of the study is to substantiate and disclose the use of chatbots in computer science education. The article considers the advantages and possible options for using chatbots in the educational process. The relevance of the work is due to the high popularity of messengers and means of communication such as chatbots among Internet users.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-06-01
Як цитувати
Шеїн, В. (2022). Використання чат-ботів в освіті. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (9). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/1256
Номер
Розділ
Комп'ютерні науки
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).