Створення відео лекцій в дистанційному навчанні

Автор(и)

  • Богдан Петрович Фещенко Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова

Анотація

Мета дослідження – проаналізувати методику створення коротких відео лекцій для дистанційного навчання. Завдання дослідження: визначити структурні елементи навчального відео; дати рекомендації щодо методики створення визначених структурних елементів. Об'єктом дослідження є методика створення коротких навчальних відео лекцій, предметом дослідження є процес навчання студентів з використанням коротких навчальних відео лекцій. У дослідженні використано методи спостереження та аналізу. Практичним  результатом даного дослідження стане серія відео лекцій для дисциплін інформатичного циклу, призначених для використання у дистанційних курсах для  вищих начальних закладів.

Посилання

Маркозов Д. О. Дистанційне навчання як інноваційна форма освіти / Д. О. Маркозов. // Педагогічні науки / Дистанційне навчання. – 2009. – №24.

Дистанційне навчання: Сучасний погляд на переваги та проблеми. // Витоки педагогічної майстерності. – 2012. – №10.

Khan Academy [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Khan_Academy.

How to Create Outstanding Educational Videos [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.youtube.com/watch?v=mIdd7Owp9jg.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-21

Як цитувати

Фещенко, Б. П. (2017). Створення відео лекцій в дистанційному навчанні. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (4). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/117

Номер

Розділ

Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО