ВИКОРИСТАННЯ МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ОНЛАЙН КУРСІВ В УКРАЇНІ ТА СВІТІ
Анотація
Метою дослідження є аналіз проблематики використання МВОК (масових відкритих онлайн курсів) у світі та Україні. Завдання дослідження полягає у обґрунтуванні необхідності створення і впровадження МВОК в традиційний освітній простір України, а також у визначенні основних переваг та недоліків використання МВОК. Об'єктом дослідження є масові відкриті онлайн курси, предметом дослідження є процес навчання студентів з використанням МВОК. У дослідженні використано методи спостереження та аналізу. Результатом дослідження є обгрунтування необхідності зміни традиційного освітнього простору України через гармонійне поєднання формальної та неформальної освіти.##submission.downloads##
Опубліковано
2017-06-21
Як цитувати
Генсьрський, В. М. (2017). ВИКОРИСТАННЯ МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ОНЛАЙН КУРСІВ В УКРАЇНІ ТА СВІТІ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (4). вилучено із https://e-journals.udu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/115
Номер
Розділ
Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).